فرم رضایت سنجی گیرندگان خدمت از خدمات سرپایی

فرم رضایت سنجی خدمات سرپایی پاراکلینیک
  • 0
  • نام بخشی که مراجعه نموده اید:*
    1
  • تاریخ مراجعه*
    2
  • نحوه برخورد پرسنل واحد با شما چگونه بود؟*
    3
  • نوبت دهی جهت انجام خدمات سرپایی با حداقل زمان مورد انتظار بود؟*
    4
  • میزان رضایت از کیفیت خدمات انجام شده در چه حدی می باشد؟*
    5
  • مدت زمان ارائه نتایج خدمات انجام گرفته مطلوب می باشد؟*
    6
  • آموزش های لازم بر اساس نوع خدمت ارائه می گردد؟*
    7
  • واحدها و بخش های مربوطه به راحتی قابل دسترس هستند؟(وجود تابلو و خطوط راهنما و ...)*
    8
  • تمهیدات لازم جهت اطلاع رسالنی به موقع به بیماران، در خصوص تغییر یا لغو ارائه خدمت/ویزیت وجود دارد؟*
    9
  • مدیریت زمان حضور بیمار در درمانگاه /پاراکلینیک، به نحوی که حداقل انتظار و ازدحام مراجعین وجود داشته باشد،انجام می شود؟*
    10
  • نام فردی که با شما مناسب ترین برخورد را داشته است را ذکر نمائید.*
    11
  • نام فردی که با شما برخورد نا مناسب را داشته است را ذکر نمائید.*
    12