نکات ضروری پذیرش وترخیص بیماران

تعداد بازدید:۲۴۱

قابل توجه مراجعین محترم مرکز 


  • هنگام پذیرش بیمار خود حتما کارت ملی و یا کد ملی را  به بخش مربوطه تحویل دهید .
  •  قبل از بستری یا بلافاصله بعد از آن نسبت به وضعیت بیمه ای بیمار خود را مشخص نموده در صورتی که فاقد بیمه باشند جهت حل مشکل سریعاً به واحد بیمه سلامت بیمارستان مراجعه نمایند .
  •  از پرداخت هر گونه وجه نقد به پرسنل بیمارستان خودداری فرموده و  تمام پرداختهای این بیمارستان صرفاً از طریق صندوق  خواهد بود .
  •  بیماران دارای بیمه تکمیلی لازم است قبل یا بلافاصله بعد از بستری نسبت به دریافت معرفی نامه ویا راهنمایی  از واحد پذیرش اقدام می کنند.
  •  بیمار باید در دوران بستری در بیمارستان از لباس مخصوص بیمارستان استفاده نماید . پوشیدن لباس همراه و داشتن کارت همراه نیز برای همراهان عزیز الزامی می باشد.
  •     کلیه لوازم و وسایل شخصی ، قیمتی ، زیورآلات و مدارک بهادار بیماران را هنگام بستری از بیمار خود جدا نموده و با خود از بیمارستان خارج نمائید  زیرا بیمارستان در صورت مفقود شدن هیچگونه مسئولیتی را به عهده نخواهد گرفت .
  •    جهت جلوگیری از اخلال در امورات بیمارستان از تردد با خودرو شخصی محوطه داخلی بیمارستان بجز هنگام انتقال بیمار خود، جداً خودداری فرمایید.
  •  روزهای ملاقات همه روزه  در بخشهای عادی از ساعت 15-16  می باشد.
  •    ساعت شروع ترخیص بیماران به طور عادی ساعت 11-14 می باشد.
  •  بردن گل و گیاه طبیعی و ملاقات برای بخشهای عفونی،  و ICU  ها ممنوع بوده و این امرتنها از طریق سالن مشاهده مربوطه مقدور می باشد.
  •   توجه به توصیه های پرسنل انتظامات مرکز ضروری می باشد .
  •   سیگار کشیدن در کلیه فضاهای داخلی  بیمارستان ممنوع می باشد.
  •    از تجمع بیش از حد و ایجاد سر و صدا در کلیه فضاهای داخلی بیمارستان بخصوص بخشها خودداری شود.
  •   با توجه به ترافیک کاری در شیفت صبح و ضرورت تسریع در امور درمانی لازم است همراهان از ساعت 14-7 بخش ها را ترک نموده و از طریق تلفن های داخلی اقدام به پیگیری امور بیماران خود نمایند .
  •   از آوردن اطفال زیر 8 سال به داخل بیمارستان جداً خودداری شود.
  •   نمازخانه مرکز در طبقه همکف  دایر است.
  •    شئونات اسلامی را رعایت فرمائید.
  •    در صورت داشتن پیشنهاد یا انتقاد و شکایات می توانید مراتب را به طور مکتوب به صندوقهای موجود که به همین منظور در محل مناسب نسب شده است بیندازید .
  •     در صورت داشتن هر گونه شکایت می توانید به یکی از طرق 1 – تلفن 32174227 – 2 - صندوقهای اخذ شکایات مستقر در سالنهای ورودی بیمارستان 3- مراجعه به دفتر رسیدگی به شکایات واقع در دفتر پرستاری مستقر در طبقه همکف  اقدام نمایید

 

آخرین ویرایش۲۲ دی ۱۴۰۱